středa 13. prosince 2017

Navýšení dopravy vlivem výstavby hal

Navýšení dopravy vlivem výstavby hal

Začetla jsem se do dopravní studie k hale společnosti Daimler a rozhodla se, udělat alespoň trochu přehledné zobrazení toho, co přinese navýšení dopravy po výstavbě této haly a také po realizaci všech dalších záměrů v nejbližším okolí.

Tento obrázek zobrazuje celkový počet souhrnných denních průjezdů (osobáků, dodávek, náklaďáků a autobusů) vyvolaných jednotlivými záměry.


Zde jsou zobrazeny aktuální průjezdy automobilů na jednotlivých úsecích v časech 6.00 hod. až 22.00 hod.


Obrázek nahoře uvádí současný denní průjezd směr Kralupy 9604 automobilů. Když si, ale pro porovnání vezmu sčítání ŘSD z loňského roku, vidím, že průměr je 9943. Ale průměr v pracovní dny je 11032. To znamená, že počet aut ve špičce bude mnohem vyšší.








Tento obrázek ukazuje navýšení dopravy od 6. hodiny ranní po 22. hodinu večerní po realizaci Daimleru, dvou hal Prologisu, Obalovny živičných směsí (asfalt), Papírny, rozšíření mrazírny Eurofrost, bydlení Úžice a Makra. 
























Vzhledem k tomu, že Makro má dle této dokumentace největší vliv na zahuštění dopravy, má skoro dostavěno a od ledna chtějí začít fungovat, další záměry vlastně vypadají již skoro jako bezvýznamné. 

Silnice II/608 ze Zdib na Prahu měla loni průměrný průjezd v pracovní dny 15 204 aut a víme, jak to tam vypadá.


Už se těšíte? ... 16 067....průměrně......kolik to bude ve špičce? 

Dnes ráno byla nehoda až dole v Praze v Holešovičkách a kolona na dálnici byla až za exit na Zdiby, objízdné trasy plné...., až nám zde postaví toto všechno, na dálnici se ani nedostaneme a přestanou nás kolony na dálnici trápit. 




1 komentář: